شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار
بسم الله الرحمن الرحيم هدف از ايجاد اين اتاق تفکر در دين ..اخلاق ...وغيره ...مي باشد ..انشالله که بتونيم هر روز بهتر از قبل باشيم

پيام‌هاي اتاق

تسبیح دیجیتال
+ هديه امام عصر(عج) به مامقاني «شيخ عبدالله مامقاني» مي‏گويد: يک شب هنگام نوشتن کتابي، به "کتاب رهن «تهذيب» شيخ طوسي" احتياج پيدا کردم. هر قدر فکر کردم که در اين وقت شب کتاب را کجا پيدا کنم، فکر به جايي نرسيد.
در همان حال دلم شکست و اشکم جاري شد. به امام زمان(عج) متوسل شدم و عرض کردم: «سيدي! من براي شما زحمت مي‏کشم و اين کار مال شماست. پس شما بايد به من کمک کنيد».
ناگهان گويا به من الهام شد که در ميان کتاب‏هاي پاره و اوراق باطله‏اي که در گوشه طاقچه اتاق بود بگردم. با اينکه قبلاً چندين بار آنها را زير و رو کرده بودم و حتي احتمال هم نمي‏دادم که مطلوب من آن جا باشد. بلافاصله از جا برخاستم و مجدداً آنها را جستجو کردم. ناگهان به نسخه‏اي از کتاب تهذيب برخوردم که با خط بسيار جالبي نوشته شده بود. فوري آن را برداشتم و مورد استفاده قرار دادم
آن کتاب چند روزي نزد من بود و مطالب آن را مورد استفاده قرار دادم. بعد از پايان کارم آن کتاب ناپديد شد و هرچه گشتم آن را نيافتم. منبع: داستان‏هايي از زندگي علماء، تأليف محمدتقي صرفي، دفتر نشر برگزيده قم. (با اندک تصرف و ويرايش)
حيف نيس اين اتاق سوت و كور بمونه؟
رزگل
ممنون بسيار عالي:)
خواهش ميکنم:)
خيلي زيبا
تسبیح دیجیتال
گروه دين شيرين است :)
vertical_align_top