ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 <      1   2   3      >
 
سلام
من اگه اونجا بودم از اون طلبه دفاع ميکردم
شده بود به کتک کاري بکشه بازم ول کن نبودم
اينا اکثرا بز دل تر از اين حرفا هستن که جلو دو نفر بخوان قد علم کنن
گاهي زور گويي لازمه
ياحق
پاسخ

سلام... حالا کتک کاري نه ..ولي همين همراهي کردن خيلي خوبه
سلام
البته من خانمم عزيزم!
خواهشا به کامنت من دقت کنيد!!!
آيا اينجا دفاع از دين مطرح بوده!؟
شما خودتون گفتيد "خانوم جوان بزک کرده اي بود که وقاحت رو از حد گذرونده بو د" علت اينکه گفتم مطمئن نيستم در دفاع از روحاني واسه همين بود!
چون به نظرم کسي که براي بيرون رفتن طوري بزک مي کنه که وقاحت رو هم از حد بگذرونه ، احتمال چنين مزاحمتهايي رو هم بايد بده و شک من روي اينه که آيا اون روحاني بايد به اون جوون
تذکر ميداد يا نه؟!
حرف من اين بود که شرايط الان جامعه و برخي از اين توهينها متاسفانه درصديش بر ميگرده به عملکرد خود ما بچه مذهبي ها که حرمت لباس و ظاهرمون رو نداريم! نه اينکه از روحاني که حرف حق بزنه و تذکرش مناسب و بجا باشه دفاع نمي کنم چون روحانيه !!!!!
ياحق

پاسخ

سلام... اوکي خواهر بزرگوارم .... البته وقاحت مربوط به عملکرد اون پسره بود ..احتمالا جمله رو درستر بايد مينوشتم...بله يجايي حق باشماست ...چون بزک کرده بود بايد اين انتظار رو هم ميداشت....با توجه به اون وقاحتي که نوشتم احتمالا از حد متلک انداختن واينا فراتر بوده که اون طلبه وارد عمل شده متوجه ايد که؟
سلام..
چه نوشته اي!
چه قضاوت يک طرفه اي!
چه لحني!
چه مرد نامحرم ـــــــبــــــوقـــــــــــ
و چه نويسنده اي.........!
سربلند باشيد
ياعلي
پاسخ

سلام.... وچه مهمان مرموزي.....! D:
با سلام
اگر انشاالله با همچين صحنه اي مواجه بشم!مطمئنا سکوت جايز نيست!سکوت علامت رضاست!نيست؟
پاسخ

سلام ...بله ميتونه علامت رضا باشه...ميتونه از ترس باشه... ولي راه داره ... حداقلش اينه که با ايما واشاره بازتاب بدين نارضايتيتون رو ...مثلا با تکون دادن سر نشون بدين که طلبه حق داشته ..تا بقيه متوجه بشند که اون پسر کارش زشته ....
سلام.
بي اجازه تون مطلبتون رو در وبلاگم گذاشتم!

پاسخ

سلام.......اجازه مهم نيست فقط دلنوشته هام رو با منبع بزاريد ممنون ميشم

يک روز در کلاس درس يک دانشجو پرسيد ؛

استاد چرا با اينکه مردم زمان امام حسين مي دونستن که ايشون فرزند کيه و چه مقامي داره و چه توصيه هايي دربارشون شده باز هم به جنگش رفتن و با بي رحمي شقاوت تمام شهيدشون کردن ؟

کلاس داشت تمام مي شد گفتم جلسه بعد دربارش حرف مي زنيم.

دو روز بعد

اينبار ديگه بدون هيچ مقدمه اي گفتم احاديثي هست مجموع محتواي اونها اينطوره؛

وقتي مردم شکمهايشان از حرام پر شود ديگر نه حق مي شناسند ، نه به حق امر مي کنند و نه در ره خدا حرکتي انجام مي دهند امر خدايشان را باور دارند اما عمل نمي کنند و از ياد خدا رويگردان مي شن.

در اين حاله که مصداق آيه ...وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِكْرِي فَإِنَّ لَهُ مَعِيشَةً ضَنكًا وَنَحْشُرُهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ أَعْمَى .... مي شن

کسي که از ياد من رويگردان شود براي او زندگي سختي را رقم مي زنم و روز قيامت او را کور محشور مي کنم

.............

اينها باعث شده که مردم ما در جامعه و زندگي رنج مي برن از چيز هايي که خودشون باعثش شدن

اون مردم ساکت نمي دونستن روزي چنين فردي هم نصيب خودشون يا نزديکانشون مي شه

پاسخ

اگر شما جزو اين مردم بودين چکار ميکردين؟ پست بعديم انشالله نتيجه گيري اين بحثه در مورد حلال وحرام هم انشالله تو مطلب بعدي خواهم گفت

الحمدلله اهل بي تفاوت نيستم و اگر لازم به دخالت بوده دخالت هم کردم...

اما حکومت بايد آنچنان محيط را براي هتاکان نا امن کند و آنچنان احساس امنيتي به آمران به معروف و ناهيان از منکر بدهد که مردم بي ترس و واهمه و ترديد و با اقتدار جلوي منکر و هتک حرمت ها در بيايند.

اما متاسفانه الان دقيقا به عکسه!!! آمر به معروف رو ميزنن لت و پار ميکنن و بعد هم راحت ميرن پي زندگيشون و دستگاه قضايي هم هر روز اُرد مي دهد که کذا و کذا... اَه!

پاسخ

چي بگم....شايد کمي هم کم کاري خود مذهبيون باشه اگه پشت هم باشند ديگه کسي جرات نميکنه صداش رو بلند کنه نه؟ متاسفانه حتي خودم مردم مذهبيمون هم سکوت ميکنند .....
تاحالا در اين موقعيت قرار نگرفته امولي فکر کنم شروع ميکنم به طرفداري از طلبه و اون دختر جوان
پاسخ

خوبه...انشالله در پست بعدي در مورد سکوت در اين موارد وبرخي مسائل خواهم نوشت به اميد خدا
موفق باشيد
پاسخ

ممنونم:)
سلام
خيلي سخته
امر به معروف كردن و از منكر دوري كردن از اين گونه مسائل داره با يد صبور باشيم
چون اشخاص مختلف با شخصيت هاي مختلف در جامعه ما هستند اين ها همه به لقمه حلال و حرام و تربيت و خانواده برمي گردد. چون بخاطر خدا از منكر دوري مي كنيم و به خاطر خدا امر به معروف و نهي از منكر مي كنيم به خاط خدا بايد صبر كرد.
پاسخ

عليک سلام....ولي لقمه حلال وحرام باعث نميشه در برابر ناحق سکوت کنيم.....همين سکوت من نوعي در برابر خواهر مظلومه اي که مورد اهانت فرد بيمار قرار گرفته يعني همراهي کردن من با اون فرد بيمار اگه غير اينه بگيد ......

سلام خانم رزگل

به هر سه بايد تذکر متناسب با خودشو داد.(به مرد شهوتران و اون خانم که با بزک کردن خودش از همه برا ديدن خودش دعوت کرده و اون مرده هاي متحرک يعني تماشاچيا)...البته هر کس تو يه چنين موقعيتي قرار بگيره طبق شخصيت خودش عمل ميکنه/
كُلٌّ يَعْمَلُ عَلى‏ شاكِلَتِه***
هر كس طبق روش(و خلق و خوى) خود عمل مى‏كند(اسراء 84)

التماس دعا


پاسخ

عليک سلام....بسيار عالي.... جهاد براي دين چه بازبان چه باقلب وچه بادست گاهي دي:
سلام
اتفاقي اومدم وبلاگتون!
دوچيز طيره عقل است دم فرو بستن/به وقت گفتن و گفتن به وقت خاموشي!
فکر نکنم ساکت ميموندم، حداقل در مورد اون خانم چادري رو مطمئنم.
در مورد طلبه رو نميتونم با يقين بگم ، معتقدم متاسفانه برخي روحانيون با درک نکردن موقعيت خودشون و نشون دادن برخي از رفتار ناشايست سبب شدند، که گاها ذهنيت بدي ازين قشر در جامعه شکل بگيره! هرچند نبايد اشتباه يک عده رو به پاي همه نوشت اما مردم عادت کردند که اگه کسي ادعاش در شناخت اسلام بالاتره و ظاهر مذهبي تري داره تقواش هم بيشتر باشه!
فکر مي کنم اگه کسي اين روزها بخودش اجازه ميده به اين قشر معزز و محترم توهين کنه ،چند درصدش بر ميگرده به برخي از روحانيوني که بقول گفتني اين لباس محترم رو دزديدند و بر تن کردند. البته نبايد فراموش کنيم که گاها برخي از افراد چادري هم که شان اين حجاب برتر و حفظ نکردن کم آسيب نزدند ...!
موفق باشيد
ياحق
پاسخ

سلام برادر بزرگوارم ... آيا من از دين قراره دفاع کنم يا از روحاني...بله اگر روحاني در شرايطي به حق نبود ما موظفيم در برابر اون هم جبهه بگيريم ولي مسئله جامعه ما سکوت در برابر نا حقه.....اگر 100 نفر روحاني هم به حق نبودند ..وليدر شرايطي طلبه اي از دين دفاع ميکنه بايد پشتش واستاد نه اين که يچي هم ما بارش کنيم يا حداقل سکوت کنيم.....اين ها دغدغه خود منم هست چون هنوز ياد نگرفتم از دينم در اجتماع درست دفاع کنم :)

سلام...

اگه جاي اين آدم ها بودم ، بي رحمي نمي کردم ... آدم ها رو با آتيش قضاوت نادرست نمي سوزوندم... يک چشمي به قضيه نگاه نمي کردم ... توهين نمي کردم به آدمي که هيچي ازش نمي دونم...

موضوع جالب و شايعي رو انتخاب کردي...

من امروز وبم رو افتتاح کردم ... سر بزني خوشحال ميشم...

بازم سر ميزنم بهت

پاسخ

سلام ..ممنون که نظر دادين .....ولي کاش ميگفتيد اگر جاي مردم بودين چکار ميکردين:)
آدمي که زبون منطق نمي فهمه بايد .....
بگذريم
پاسخ

بايد زدش D: ...بايد کشتش D:يا بايد بهش تذکر داد....يا نهايتا بهش اخم خفن کرد؟؟
سلام
بدون شک من از آن طلبه جوان که شجاعت به خرج داده و در ميان آن همه آدم امر به معروف کرده حمايت خواهم کرد
اما اگر خودم هم اولين بار اين صحنه را ببينم آن هم در يک فروشگاه بزرگ به آن جوانک بي سر و پا به زباني که بلدم تذکر ميدهم.
پاسخ

سلام:) ممنون
 <      1   2   3      >